In sneltreinvaart voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu In sneltreinvaart voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu

In sneltreinvaart voorbereidingen treffen

Blijf op de hoogte en volg Anniek en Niels

05 Januari 2016 | Nederland, Ulft

Op 4 januari 2016 besloten we toch maar naar een reisbureau te gaan om wat advies in te winnen. We hebben echt een luxeprobleem. We hebben vanaf 14 januari een goede twee weken vakantie en willen nog even heerlijk gaan genieten op een mooie plek. Maar dan begint het spelden op de landkaart, zoveel mogelijkheden, telkens vinden we een 'maar', waardoor de optie af valt. Voor eventuele inentingen zijn we te laat, al kunnen we voorlopig nog wel redelijk ver komen met de inentingen die we beide nog hebben. Er komt van alles voorbij; Peru, Kaapverdië, Thailand, of toch naar de Filipijnen. Uiteindelijk komen we uit op..... Sri Lanka! Het heeft alles wat we graag willen deze vakantie! Duiken, mooie stranden, jungle, mooie cultuur, en bijzondere mensen.

Nu dan heel rap eens gaan ontdekken waar we eigenlijk naar toe gaan. Wanneer het besef doordringt dat we er volgende week al naar toe gaan wordt er ruimte in de agenda gemaakt om te lezen, googlen en het padi-boek wordt erbij gezocht. Teveel voor zo'n korte tijd, maar we komen vast een heel eind. Zoveel tijd hebben we daar ook weer niet, dus we moeten het beste er uit halen en niet vergeten 'droomtijd' in te plannen. Tijd om tot rust te komen, samen te genieten en lekker foto's te maken. Beide hebben we geen zin in veel drukte, dus we gaan op zoek naar afgezonderde strandjes en kneuterige hutjes om in te overnachten.

Spannend, fantastisch en romantisch! Wat een tof vooruitzicht

• 06 Januari 2016 - 15:47

Ben:

Veel plezier , Geniet er van. We houden je blog in de gaten

• 08 Januari 2016 - 08:41

Hannie En Fons:

Heerlijk voor jullie. Het is inderdaad snel maar dan blijf je gewoon in jullie as. vakantieroes.
    Heel veel plezier en lekker genieten. groetjes