20 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu 20 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu

20 maart

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg Anniek en Niels

20 Maart 2013 | Thailand, Bangkok

alleen nog foto@s
Morgen fietsen door Bangkok zie de link.

• 20 Maart 2013 - 17:27

Papa En Roelie:

Hoi hoi, weer heel wat belevenissen en alles komt steeds op z'n pootjes terecht!
    Erg stoer de dingen die je allemaal doet en onvergetelijk de mensen die je ontmoet.
    Veel plezier in Thailand! Knuffels.

• 20 Maart 2013 - 18:39

Ries:

Hallo Aniko, een klein beetje jaloers ben ik wel als ik jouw verslagen lees en de foto's zie.
    Via je moeder blijf ik goed op de hoogte van alles wat je beleeft. Prop je programma niet te vol en vergeet vooral niet te genieten. Knuffel

• 21 Maart 2013 - 00:56

Miriam:

Lieverd, wat je allemaal meemaakt: super!!!! Soms hele lange afstanden te overbruggen, maar
    dan lekker in je hostel, pension, hotel, hutje op het strand lekkere douche en het komt weer
    helemaal goed. De foto's van Thailand zien er super uit. Benieuwd naar je trip van vandaag.
    We wachten af.... op naar het volgende verslag, liefs van ons xxxx