2 April - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu 2 April - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Anniek en Niels - WaarBenJij.nu

2 April

Door: Anniek

Blijf op de hoogte en volg Anniek en Niels

07 April 2013 | Thailand, Sukhothai

Vandaag een rustig dagje. Ik heb er over nagedacht nog wat op de motor rond te touren, maar besloten dat niet te doen. Gisteren was een lange dag in de zon en ik merk dat ik beter even uit de zon kan blijven. Ik schrijf de verslagen en bekijk het progamma voor de aankomende weken. Omdat Yui een auto heeft kunnen we gemakklijk verschillende plekken bezoeken en ik verheug me er op dat samen met haar te doen. Al is het ook wel heerlijk weer even alleen te zijn en vandaag even niks te moeten. Toch kan ik mij niet ontspannen. Ik zit niet lekker in mijn vel en kan er niet zo goed de vinger op leggen hoe dat komt, ik ben aldoor moe en de ervaringen kunnen hier in Thailand niet echt binnen komen zoals ik gehoopt had. Misschien dat het later wel weer lukt. De massage dagen op de school waren intensief en daarbij was ik ook nog eens ziek. Misschien dat ik gewoon even bij moet komen.

Ik lees in mijn boek en plaats voor de grap een temperatuur-app op mijn telefoon om te kijken hoe warm het nu is. Op mijn kamer blijkt het 41 graden te zijn! Geen wonder dat ik het warm heb. Buiten geeft hij een temperatuur van 40 graden aan. Echt temperaturen voor een lummeldagje dus. Douchen helpt niets tegen deze temperaturen, als je uit de douche komt ben je weer even bezweet.

De mensen in dit hotel zijn vriendelijk en een klein meisje van de familie houd mij telkens in de gaten. Als ik naar haar kijk wordt er breeduit gelachen. Het eten dat ik bestel wil zij graag brengen en ze glunderd als ik haar in het Thais bedank, korp kun ka! Volgens mij zou ze graag wat met me willen kletsen, maar verder dan een paar Thaise zinnen kom ik helaas niet, en zij heeft nog geen Engels geleerd. Het is een lang en tenger meisje dat probeert te lopen als een dametje, al heupwiegend loopt ze door het restaurant en springt vrolijk in het rond. Ze lijkt de hele dag te lachen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Sukhothai

Filippijnen en Thailand

Ik reis 3 weken door de Filippijen en 5 weken door Thailand.

Recente Reisverslagen:

14 April 2013

12 april

14 April 2013

11 april

13 April 2013

10 april

13 April 2013

9 april

13 April 2013

8 april
Anniek en Niels

Ik ga van eind februari tot eind april op reis naar Azië.

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 14974

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 28 Januari 2016

Sri Lanka

26 Februari 2013 - 24 April 2013

Filippijnen en Thailand

Landen bezocht: